Manevi bir geziye varmısınız.

Gap bçlgesi ve Kıbrısın manevi havasını birlikte soluyalım

11 Eylül 2012 Salı

Kıbrıs Tur Programı

1.GÜN: Sabah saatlerinde misafirlerimizi Ercan Havalimanında karşılıyor ve Gazimağosa’ya hareket ediyoruz. Leziz bir kahvaltı sonrası turumuza başlıyoruz. Küçük Ayasofya olarak bilinen Lala Mustafa Paşa Cami, tarihi Cümbez ağacı, Mağosa surları, 28 Çelebi Mehmet türbesi, Sinan Paşa Cami ve Namık Kemal zindanı gezileri sonrası burada kısa bir alışveriş molası veriyoruz. Mola sonrası hayalet şehir olarak bilinen kapalı Maraş bölgesini geziyor ve Çanakkale Şehitliğini ziyaret edip, İngilizler tarafından esir tutulan ecdadımızın çektiği çileye şahitlik ediyoruz. Buradan Barnabas Manastırına geçiyor ve Hz.İsa’nın havarilerinden olan Barnabasın mezarını ziyaret ediyor ve ilginç öyküsünü dinliyoruz. Mağosa gezilerimiz sonrası Girne’ye doğru hareket ediyor ve yolumuz üzerinde Atlılar köyünü ziyaret edip buradaki toplu mezarları ve vahşet çukurunu görüyor ve Rumların Türklere karşı uyguladığı akılalmaz katliamları yerinde görüp gözyaşı döküyoruz. Bu gezilerimiz sonrası otelimize geçiyor ve akşam yemeğimizi alıyoruz.
2.GÜN: Otelimizde alacağımız açık büfe sabah kahvaltısı sonrası, Girne turumuza başlıyoruz. 1974 çıkarmasında komutanlarıyla birlikte şehit olan askerlerimizin bulunduğu Karaoğlanoğlu Şehitliği, Rumlardan ele geçirilen savaş malzemelerinin sergilendiği Açık Hava Savaş Müzesi ve Çıkarma Plajı gezileri sonrası, Çatalköy tarafına geçiyor ve 7 tane şehit Sahabe Efendimizin bulunduğu Hz.Ömer Türbesini ziyaret ediyor ve dualar ediyoruz. Buradan Girne şehir merkezine dönüyor ve Ağa Cafer Paşa Camisini ziyaret ediyor ve bir Osmanlı Kaptanı Deryası olan Ağa Cafer Paşanın türbesini ziyaret ediyoruz. Girne Limanı ve Kordonboyunda vereceğimiz serbest zaman sonrası Lefkoşa’ya geçiyoruz. Lefkoşa’da Barbarlık Müzesi, Yeşilhat gezisi, Girne Kapısı, Mevlevihane gezisi, Venedik Sütunu, Lokmacı Sınır Kapısı, Selimiye Cami ve Büyük Han gezileri sonrası, Arasta çarşısında serbest zaman veriyoruz. Serbest zaman sonrası akşam yemeğimizi alıyor ve Ercan Havalimanına hareket ediyor ve turumuzu burada sonlandırıyoruz.
Bu turumuzun ücreti 400 TL dir.